ساخت ۷ بیمارستان در تهران با مشارکت وزارت راه و شهرسازی

وزیر بهداشت از ساخت ۷ بیمارستان در شهرهای قدس، ملارد، بهارستان، پرند، بومهن، اسلامشهر و شهریار تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک اظهار کرد:‌ پس از حدود 60 سال برای شهرستان قرچک بیمارستانی احداث شد که بخش قابل توجهی از هزینه‌های آن با مسئولیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شده است.

او با بیان این‌که بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک از بیمارستان‌های بخش خصوصی مجهزتر بوده اما با تعرفه‌های دولتی اداره می‌شود، افزود: مهم‌ترین افتخار انقلاب اسلامی دستگیری از محرومان بوده است، باید حواسمان باشد که از این قشر غافل نشویم به خصوص در این ایام که تحت فشار قرار دارند.

او با اشاره به این‌که نباید با ناکارآمدی‌ها و کم‌توجهی خودمان فشار بر مردم افزایش یابد و نباید در ماه‌های آینده به مردم آسیبی برسد، تصریح کرد: در استان تهران مناطقی را داریم که از مناطق مرزی کشور محروم‌تر هستند. به عنوان مثال تجهیزات اتاق عمل و CCU بیمارستان میرجاوه به مراتب از بیمارستان قرچک بهتر است.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به کلنگ یمارستان 350 تختخوابی در ورامین با مشارکت 50 درصدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار کرد: در شهرهای قدس، بهارستان، پرند، بومهن، اسلامشهر و شهریار تخت بیمارستانی یا نداریم یا اگر داریم تعداد آنها خیلی کم است. در این شهرها در حال ساخت بیمارستان هستیم و متاسفم سرعت آنها مورد انتظار مردم نیست.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: تا قبل از پایان دولت دوازدهم در 7 شهر ذکر شده ساخت بیمارستان‌ها به سامان خواهد رسید.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 962200

وب گردی

وب گردی