نباید از ظرفیت مردم در نظم و امنیت غافل شد

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح، مردم را پشتیبانان با بصیرت و حامی اصلی امنیت برشمرد.

به گزارش ایسکانیوز سردار"محمدجعفر اسدی"در حاشیه نشست جمع بندی نظارت تخصصی پلیس کرمان با تبریک دهه کرامت گفت: مردم کرمان در صفت کریم بودن زبانزد هستند و به واقع لیاقت داشته اند که این چنین نیروی انتظامی و مسئولان انتظامی برای نظم و امنیت شان دارند.

وی افزود: مردم باید قدردان زحمات پلیس باشند و این قدردانی باید به صورت متقابل صورت بگیرد چراکه طی این 40 سال که از عمر انقلاب می گذرد مردم واقعا با مسئولان همراهی کردند و نیروی انتظامی هم توانست منشاء خدمات خوبی باشد.

سردار اسدی در خصوص برنامه بازدید هیئت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح از استان کرمان گفت: در این بازدید مواردی احصا شد که تا حد امکان نسبت به مرتفع کردن برخی مسائل اهتمام خواهیم داشت اما تمرکز اصلی بر مدیریت درون استانی در سایه عزم و جدیت همه مجموعه انتظامی استان است.

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل گفت: آنچه امروز تحت عنوان ناجا در حوزه نظم و امنیت داخلی مشغول انجام وظیفه است از تجمیع و تلاش های مجموعه های ژاندارمری، کمیته انقلاب و شهربانی سابق شکل گرفت که این سه ارگان، نیروهای بسیار پرتلاشی داشتند و امروز هم نباید اجازه بدهیم برخی کاستی ها مانع پیشرفت در کارمان باشند.

وی در خصوص توسعه بهره گیری از دانش و تکنولوژی در کشف جرایم نیز تصریح کرد: نمی توان انتظار داشت به همه این ظرفیت ها در کوتاه مدت و صرفا از طریق خود سازمان دست یابیم و در این راستا نباید از ظرفیت های سایر سازمان ها و مردم در حوزه مشارکت در نظم و امنیت غافل شد.

سردار اسدی ادامه داد: این مردم عزیز همان مجاهدان 8 سال دفاع مقدس هستند که امروز هم نیاز است جبهه نظم و امنیت را به اشکال دیگر پشتیبانی و حمایت کنند که البته سردار"قاسم سلیمانی" سند روشنی بر افتخارات مردمان استان کرمان است.

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل در پایان گفت: این رزمنده بزرگوار که هم در زمان جنگ و هم پس از آن یکی از افتخارآفرینان میهن بودند باعث افتخار کشور، منطقه و هر فرد آزاده ای در سراسر جهان هستند که بدون شک از این دست افراد با این روحیه و وسعت عملکرد در مجموعه ناجا هم وجود دارد اما ما از آن ها بی خبر هستیم.


700

کد خبر: 962205

وب گردی

وب گردی