همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود

همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران از 9 الی 11 بهمن ماه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران را برگزار می کند. این همایش از 9 الی 11 بهمن ماه سال جاری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف این همایش می توان به تبیین ظرفیت های نظری و عملی انقلاب اسلامی، تبیین و واکاری کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران، تبیین و تحلیل مواجهه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش های مختلف و آینده پژوهی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

محورهای اصلی این همایش شامل مبنا شناسی و اهداف انقلاب اسلامی، فرهنگ و اجتماع، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی، آموزش و تحقیقات و چالش های پیش رو است.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 30 شهریور 1397 و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا 30 آبان ماه 1397 است.

از جمله امتیازات این همایش می توان به چاپ مقالات برگزیده در مجلات علمی- پژوهشی با مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و حمایت از رساله های دکتری و پایان نامه های مرتبط اشاره کرد.

برای جزئیات بیشتر این همایش اینجا کلیک کنید.

201

کد خبر: 962237

وب گردی

وب گردی