دانشگاه آزاد اسلامی نقش ویژه ای در توسعه فرهنگی دارد

امام جمعه گنبدکاووس عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی را به دلیل ابعاد گسترده آن، دارای ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی دانست.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس گفت: دانشگاه آزاد از برکات نظام اسلامی و در بحث تعلیم و تربیت و رشد و تعالی منطقه ثمربخش است.

امام جمعه شهر گنبدکاووس از دانشگاه به عنوان پایگاه علمی و فرهنگی که می تواند در حاکم کردن فضای دینی و معنوی در بین جوانان نقش‌آفرین باشد، یاد و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در جوامع شهری نقش بسزایی در توسعه علمی و پژوهشی و بویژه مسائل فرهنگی دارد.


رئیس جدید واحد گنبدکاووس نیز با قدردانی از بذل توجه تمام مسئولان شهرستان گنبدکاووس بویژه نگاه معنوی و دلسوزانه حجت الاسلام ترابی به واحد گنبدکاووس را مایه پیشرفت های دانشگاه دانست و مانند سابق تعامل و همکاری تمام ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس را درخواست کرد.

دکتر احمد مهرابیان گفت: مراکز دانشجویی و حوزوی در زمینه‌های علمی- پژوهشی و فرهنگی با ایجاد پژوهشکده مشترک و بهره‌گیری از استادان یکدیگر می‌توانند همکاری بسیار بهتری داشته باشند.

وی مساجد، حوزه‏ علمیه، دانشگاه‌ها، مدارس، کانون‏‌ها، فضاهای مجازی، مطبوعات و نشریات را عاملی برای تقویت و رشد فرهنگی دانست و تلاش، پشتکار، اتحاد و همدلی را م‍ؤلفه‌های رشد و زمینه ساز تحول جامعه یاد کرد.

رئیس واحد گنبدکاووس توضیحاتی درباره مسائل فرهنگی و برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه در این زمینه ارائه کرد.

کد خبر: 962282

وب گردی

وب گردی