انفجار مهیب مخزن نفت در شهرک صنعتی خمین/ دو کشته و چند مصدوم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش و اعزام نیروها در پی انفجار یک مخزن نفت در شهر خمین خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی خالدی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انفجار یک مخزن نفت در خمین، اظهار کرد: ساعت 13:15 انفجار مخزن نفت در شهر خمین واقع در استان مرکزی، به اورژانس اعلام و نیروی‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 2 دستگاه آمبولانس در محل مستقر و اتوبوس آمبولانس دانشگاه اراک نیز به محل اعزام شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین تیم‌های دانشگاه خمین اعزام شده‌اند و به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک و پایگاه و مراکز درمانی محدوده استانی اعلام آماده باش شده و تیم‌های ارزیاب بهداشت محیط نیز آماده اعزام هستند.

اعزام مصدوم حادثه به اراک

خالدی در ساعت 16:25 با اشاره به آخرین جزئیات انفجار در شرکت تصفیه روغن اظهار کرد: تا زمان اعلام این خبر متاسفانه 2 نفر جان خود را در این حادثه از دست دادند و یک نفر از کارکنان شرکت (بهرام رنجبری 30ساله) با سوختگی به بیمارستان ولیعصر (عج) اراک منتقل شد.

وی اضافه کرد:‌ ابراهیم عزیزی، 39ساله و احمد یار محمدی 40 ساله از نیروهای آتش‌نشانی هم که در این حادثه مصدوم شده بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین منتقل شدند.

مهار آتش و خنک‌سازی منبع حریق

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی هم در ساعت 17 عصر جمعه در مورد این حادثه گفت: آتش‌سوزی به طور کامل مهار شده است اما برای اطمینان خاطر بیشتر و خنک سازی محوطه، عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همچنان در محل حادثه حضور دارند.

کد خبر: 962314

وب گردی

وب گردی