احداث نیروگاه ۵۴۰ مگاواتی برق از مرداد ماه امسال آغاز می شود

وزیر نیرو گفت: عملیات اجرایی نیروگاه 540 مگاواتی برق مردادماه سال جاری توسط گروه مپنا در سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا اردکانیان در نشست بررسی مشکلات صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار و اعضای مجمع نمایندگان این استان تشکیل شد، اظهار داشت: مصمم هستم که هر دو ماه یک بار یک جلسه یک و نیم تا دو ساعته را در دفتر وزیر نیرو با حضور مدیران ارشد و در صورت لزوم مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به قصد پیگیری مستمر طرح های آب و برق زیر مجموعه وزارت نیرو مربوط به سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

او ادامه داد: پرونده‌ای برای تامین آب پایدار و دراز مدت استان باز خواهیم کرد به طوری که در کوتاه ترین زمان ممکن با مشارکت نمایندگان و کارشناسان به یک طرح مورد وفاق برسیم برنامه تامین آب پایدار در افق بلند مدت برای استان و سپس تمام فعالیت ها را بر طبق این برنامه پیش خواهیم برد.
وزیر نیرو از تشکیل کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ریاست این کارگروه برعهده استاندار است و فعالیت‌های مرتبط با لین کارگروه به‌زودی در این استان آغاز می‌شود.


اردکانیان بیان کرد: در بحث برق تا نیمه مرداد با توجه به مجموعه فعالیت هایی که صورت گرفته، عملیات اجرایی نیروگاه بزرگ 540 مگاواتی را در سیستان و بلوچستان آغاز خواهیم کرد.

402

کد خبر: 962337

وب گردی

وب گردی