نقره کومیته تیمی دانشجویان کاراته‌کای ایران قطعی شد

سومین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان با راهیابی تیم کومیته مردان ایران به دیدار فینال و قطعی شدن نشان نقره پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، سومین روز از یازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان با برگزاری رقابت‌های تیمی کاتا و کومیته مردان و زنان در حال پیگیری است که تیم کومیته پسران کشورمان موفق به راهیابی به دیدار فینال و تیم کاتا پسران به مسابقه رده بندی را یافتند.

بنابراین گزارش تیم کومیته با ترکیب صالح اباذری، مهدی قراری زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی نژاد، میلاد بهمنی و محمد مهدی قاهری در این رقابتها شرکت کردند که ابتدا 3 بر صفر تیم فرانسه را شکست داد سپس 2 بر صفر از سد تیم مالزی گذشت و در نیمه نهایی موفق شد 3 بر صفر بر تیم لهستان غلبه کند و به فینال راه یابد.
تیم کومیته کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.

تیم کاتا پسران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی ، علی زند و میلاد دلیخون مقابل تیم ژاپن قرار گرفت و با شکست به دیدار رده بندی راه یافت و فردا برای کسب مدال برنز رو در روی تیم سریلانکا قرار خواهد گرفت .

همچنین تیم کومیته تیم زنان با ترکیب آویشن باقری، نفیسه گلشنی، بهنوش نجفی و شبنم واحدی مقابل تیم ایتالیا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با شکست ایتالیا مقابل فرانسه تیم دختران کشورمان از دور رقابتها کنار رفتند.

لازم به ذکر است رقابتهای فینال و رده بندی مسابقات فردا برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان با حضور 239 کاراته کا از 33 کشور از 28 لغایت 31 تیرماه ماه در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

604

کد خبر: 962362

وب گردی

وب گردی