منتقمی: امیدوارم نتایج خوبی در تایلند بگیریم/ طبق برنامه پیش می‌رویم

سرپرست فدراسیون گلف گفت: امیدوارم عملکرد بهتری را نسبت به دو دوره گذشته نمایش دهیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

بهروز منتقمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت رشته های زیرمجموعه فدراسیون گلف اظهار داشت: در مجموع وضعیت خوبی داریم و طبق برنامه ریزی انجام شده، پیش می رویم. در همین راستا تیم ملی وودبال ایران فردا (یکشنبه) به هشتمین دوره مسابقات جهانی در تایلند اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها در رده سنی آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور 8 ورزشکار به صورت تیمی و انفرادی استروک پلی و فروی پلی از روز دوم تا هشتم مرداد در شهر چیانگ مای برگزار می شود.

سرپرست فدراسیون گلف تصریح کرد: این سومین دوره ای است که ایران در مسابقات جهانی، ورزشکار دارد. امیدوارم عملکرد بهتری را نسبت به دو دوره گذشته نمایش دهیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم. در دوره قبلی رقابت ها که سال 2016 در کره‌جنوبی برگزار شد، در بخش آقایان و بانوان به مقام پنجم دوبل رسیدیم. در بخش انفرادی هم طلای فنی ترین بازیکن را بهناز قدس کسب کرد.

منتقمی خاطرنشان کرد: همزمان با رقابت های جهانی، دهمین مسابقات اوپن بین المللی هم در تایلند برگزار می شود. همچنین در حاشیه مسابقات سعیدی (رئیس انجمن وودبال) نشست مشترکی با روسای فدراسیون های آسیایی و جهانی وودبال دارد.

وی در پایان گفت: قبل از اعزام بچه ها به تایلند، یک اردوی انتخابی در مجموعه ورزشی انقلاب و یک اردوی آمادگی برای سازگاری ورزشکاران با آب و هوای محل برگزاری مسابقات در رودبار برگزار شد.

604

کد خبر: 962384

وب گردی

وب گردی