«روز های بیقراری 2» روی ریل فیلمبرداری

15درصد از فیلمبرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» پشت سر گذاشته شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر؛ 15درصد فیلمبرداری «روزهای بیقراری2» انجام شده و تاکنون اغلب بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند.بخش عمده ماجراهای سریال در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز روایت می‌شود و بخشی از داستان هم در مشهد مقدس می‌گذرد.«روزهای بیقراری2» به سفارش مرکز سیمای معاونت استانها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی(تبریز) تولید می‌شود.

در روزهای اخیر؛ فصل اول سریال «روزهای بیقراری» که اولین بار زمستان 95 روی آنتن رفته بود، از شبکه «آی‌فیلم» در حال بازپخش است و فصل دوم این سریال برای پخش در نیمه دوم سال از شبکه اول سیما آماده می‌شود.

در خلاصه داستان «روزهای بیقراری2» آمده است: «سارا که از همسر سابقش جدا شده، متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعیش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است«...

سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، امیر حق‌بر با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران فصل دوم «روزهای بیقراری» هستند و برخی بازیگران دیگر و از جمله بازیگران بومی توانمند تبریز و مشهد نیز به زودی به گروه می‌پیوندند.

عوامل اصلی «روزهای بیقراری2»؛ تهیه کننده: امیرحسین شریفی، کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: شعله شریعتی، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، مدیر تولید: جعفر صمدی، مدیر صدابرداری: بهمن حیدری، طراح چهره پردازی: محمد قمی، طراح صحنه و لباس: سعید هنرمند، تدوین: پرهام وفایی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیاژورنال.

کد خبر: 962416

وب گردی

وب گردی