المپیاد زیست شناسی در ایران با کیفیت بالا برگزار شد

معاون علمی فناوری رییس جمهور در اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۱۸: برنامه ریزی آموزش و پرورش طی دو سال گذشته منجر به برگزاری با کیفیت المپیاد شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سورنا ستاری در اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی۲۰۱۸ ضمن قدردانی از زحمات کمیته های برگزاری المپیاد اظهار گفت:
حدود دوسال است که برای برگزاری المپیاد تلاش و هماهنگی های لازم انجام شده است و امیدوارم اقامت خوبی را در طول برگزاری المپیاد در ایران داشته باشید و در بحث برگزاری آزمون ها کیفیت لازم وجود داشته باشد.


وی افزود : سابقه شرکت ایران در المپیادهای علمی نشان می‌دهد که در حوزه های علمی ظرفیت بالایی وجوددارد و به سمت دانش بنیان شدن حرکت شده است و در حال حاضر رتبه ۱۳دنیا در علم سلولی مولکولی و رتبه۱۴را در سلول های بنیادی داریم در هر دو حوزه سرمایه گذاری شده است و بزرگترین استارت اپ های منطقه در سلول های بنیادی و بیوتکنولوژی از آن ایران است .


ستاری در ادامه گفت: نیروی انسانی فوق العاده ای در ایران داریم که بخشی از آن را همین دانش آموزان شرکت کننده در المپیادها شامل می شود.
وی در پایان ضمن امیدواری از خرسندی میهمانان از اقامت شأن در ایران گفت: امیدوارم با تمدن وفرهنگ ایرانیان در این مدت بخوبی آشناشده باشید و بازهم به ایران سفرکنید.

706

کد خبر: 962497

وب گردی

وب گردی