انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع ارشد، هفته جاری آغاز می شود

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبانی که مشمول آیین نامه ی استعداد درخشان باشند، می توانند در این هفته با ورود به سامانه ی مربوطه نسبت به انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام کنند.

دکتر امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: طبق آخرین آمار، بیش از 165 هزار نفر در انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند که ساعت 24 پنجشنبه ی هفته ی گذشته پس از یکبار تمدید مهلت قانونی انتخاب رشته به اتمام رسید اما سامانه همچنان برای ویرایش باز است.


رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به منظور ارائه تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که نیاز به ویرایش انتخاب های خود را دارند؛ این امکان برای داوطلبان فراهم شده که با ورود به سامانه انتخاب های خود را ویرایش کنند هم چنین در مدت زمان ویرایش، داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته ننموده اند، می توانند با ورود به سامانه نسبت به انتخاب رشته محل های ارشد دانشگاه آزاد اقدام کنند.

شاهانی با بیان اینکه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد با کارشناسی تفاوت دارد تصریح کرد: داوطلبانی که مشمول آیین نامه ی استعداد درخشان باشند، می توانند در این هفته با ورود به سامانه ی مربوطه نسبت به انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام کنند که پس از انتخاب رشته ی این داوطلبان مرکز سنجش و پذیرش اطلاعات تمامی داوطلبان را پذیرش کرده و در نیمه ی اول شهریور ماه نتایج را اعلام کند.

او افزود: متقاضیان این دانشگاه که مشمول آیین نامه استعدادهای درخشان قرار گرفته اند باید برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

202

کد خبر: 962501

وب گردی

وب گردی