باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدرمنهدم شد

 فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از شناسایی و انهدام یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار "حسن مهری" از کشف و متلاشی شدن یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: این باند که شهرهای مشهد و تهران را مرکز فعالیت خود قرار داده بود، سابقه انتقال مواد مخدر به کشورهای کانادا، انگلستان، استرالیا و ... را داشت که پس از یک کار اطلاعاتی گسترده توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خارج از فرودگاه کشف و اعضای این باند بازداشت شدند.

وی افزود: میزان مواد مخدر کشف شده در این عملیات نزدیک به 59 کیلوگرم و از نوع "تریاک" بود که در بدنه یک دست مبل صادراتی و دو اجاق گاز صنعتی به شیوه‌ای بسیار ماهرانه جاسازی و برای ارسال به مقصد شهر لندن آماده شده بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: جاسازی این مقدار مواد مخدر به گونه‌ای بود که با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبوده و این کشف در پی تخصص، هوشیاری و آمادگی همکارانم در فرودگاه امام خمینی(ره) حاصل شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: در پیگیری این پرونده نیز، 21 کیلوگرم مواد مخدر دیگر در فرودگاه‌های مشهد و بندرعباس که توسط اعضای این باند در حال قاچاق بود، کشف شد.

سردار مهری در پایان با بیان اینکه در جریان این عملیات 4 نفر بازداشت،2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز ضبط شده است، گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

700

کد خبر: 962549

وب گردی

وب گردی