معلم شاداب می‌تواند دانش آموزان شاداب تربیت کند

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی تربیت دانش آموزان شاداب با تلاش معلمان شاداب را به‌عنوان یک رسالت مهم این اداره کل مطرح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقه کرال فرهنگیان، همسرایان امور تربیتی هم‌اکنون در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است. در این مراسم، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، مدیران اداره‌های کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور به همراه معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات کل حضور دارند.

در ابتدای این مراسم، رمضانی گفت: «ما در اداره کل معتقدیم تا زمانی که معلم شاداب نداشته باشیم نمی‌توانیم دانش آموزانی شاداب تربیت کنیم این یک رسالت مهم است که باید دنبال شود.»

وی ادامه داد: «مهم‌ترین مسئولیت در حوزه تربیت بر عهده شما همکاران فرهنگی است. موضوع سرود فرهنگیان کار بسیاری دشواری است اما تأثیرگذاری بالایی دارد.»

رمضانی از کمک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای برگزاری این دوره از مسابقات تشکر و بر تقویت گروه سرود فرهنگیان برای تلطیف کردن فضای جامعه تأکید کرد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی خطاب به معاون پرورشی و فرهنگی گفت: «ما در این دوره از مسابقات ناظر سرودهایی مرتبط با میهن‌دوستی، شهادت و ایران هستیم.»

او در پایان افزود: «انتظار داریم حوزه فرهنگی، سرود دانش‌آموزی و به‌ویژه سرود فرهنگیان تقویت شود تا بتوان جامعه را در این شرایط اقتصادی کشور شاداب نگه داریم.»

706

کد خبر: 962551

وب گردی

وب گردی