پاسخ ایرانی ها به  تهدید ترامپ چه بود؟

بسیاری از کاربران ایرانی فضای مجازی در صفحه توییتر خود به تهدیدات ترامپ علیه ملت ایران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، پس از سخنان روزگذشته حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، امروز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی پیامی توییتری به این اظهارات واکنش نشان داد. وی در این پیام آورده است: «دیگر هرگز آمریکا را تهدید نکن/ شما تاوان آن را خواهید داد به طوری که در طول تاریخ افراد کمی چنین تاوانی داده اند/ ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم/ مراقب باش!.»

اما این تهدیدات مضحک رئیس جمهور آمریکا، خشم ایرانیان را برانگیخت و کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ shut up trump نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

واکنش برخی کاربران ایرانی به شرح زیر است:

«دکتر اون کاخ خراب شده کیه؟ قرص های ترامپو سر وقت بدید دیگه»

.

«علاقه ای در دنیا شدید تر از عشق به وطن نیست. زندگی انسان های فعال ، خاک وطن را بارور می سازد. خانه ات را حاضری از دست بدهی ، ولی وطن را هرگز. بهترین لباسها، لباس سربازی از وطن هستند»

.

«یکی به این گلابی بگه شما دیگه حداقل در مورد تاریخ صحبت نکنید! مگه کلا چند ساله هستید؟! اون چیزایی که شما تو کتاب تاریخ خوندید رو ما زندگی کردیم...»

برخی از کاربران نیز با انتشار تصاویری از دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهارات مضحک ترامپ را به سخره گرفتند همچنین قتل عام سربازان آمریکایی در صحرای طبس و حمله قایق های ایرانی در به ناوهای آمریکایی در جریان جنگ نفتکش ها از زیر ذره بین کاربران ایرانی جا نماند.

برخی از مسئولان کشور نیز مانند سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در صفحه توییتر خود پاسخ های جالبی را به رئیس جمهور آمریکا دادند.

محسن رضایی نوشت: «آقای ترامپ به آقای روحانی گفته است مراقب باش. شما که بیش از 50 هزار نیرو زیر تیغ ایران دارید و اینگونه دیوانه وار تهدید می کنید باید مراقب باشید»

سید ابراهیم رئیسی نیز با انتشار عکسی از دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس نوشت: «اگر وحدت و انسجام داشته باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. پوشالی بودن قدرت آمریکا را جوانان کشور در خلیج فارس نشان دادند.»

واکنش امروز کاربران و فعالان مجازی نسبت به ترامپ نشان می دهد که هرگونه تهدید علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث انسجام هرچه بیشتر تمام اقشار مردم خواهد شد.

کد خبر: 962721

وب گردی

وب گردی