توییت ترامپ پاسخی به «روحانی» بود

سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی به پرسش هایی درباره دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده و نیز توییت تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران پاسخ داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید با بیان این که اگر روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده دخالتی داشته بدون حمایت «دونالد ترامپ » بوده است، توییت تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران را در پاسخ به اظهارات «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران دانست.
سندرز با موفق دانستن نشست هلسینکی در مشارکت بین روسیه و آمریکا در حل اختلافات فی مابین ،تحریم های اعمال شده علیه روسیه را نشان از برخوردقاطع دولت ترامپ بااین کشور دانست و اضافه کرد: «همان گونه که در جریان نشست هلسینکی دیدید، ترامپ با پوتین صریحتر از هر رییس جمهور دیگری در دنیا صحبت کرد.»
سخنگوی کاخ سفید درباره ایران گفت: «در مواجهه با ایران اولویت اول ما این است که این کشور به سلاح هسته ای دست پیدا نکند.»

سندرز ضمن این که مواجهه با برنامه هسته ای ایران را درچارچوب حفظ امنیت ملی ایالات متحده برشمرد، توییت تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران را پاسخی طبیعی به تهدیدات «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران دانست.

پیش از این و در جریان یک سخنرانی که از تلویزیون ایران پخش شد، حسن روحانی با دفاع از قدرت منطقه ای و جهانی ایران از رییس جمهور آمریکا خواسته بود مراقب عواقب بازی خطرناک خود در قبال ایران باشد.

کد خبر: 962753

وب گردی

وب گردی