بیش از 34 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

فرمانده دریابانی بوشهر از کشف بیش از 34 میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل استان طی چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ ولی‌اله رضایی‌نژاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی گفت: مجموعه دریابانی استان تمام تلاش خود را برای مبازره با پدیده شوم قاچاق و ایجاد امنیت پایدار از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی به کار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا ماموران پایگاه دریابانی بندر گناوه و کنگان با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه نوار ساحلی و مرزی و همچنین ایجاد گشت‌های مستمر دریایی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل شناورهای عبوری در آب‌های خلیج فارس، موفق به توقیف 3 فروند شناور حامل کالای قاچاق شدند.

فرمانده دریابانی بوشهر تصریح کرد: در بازرسی از شناورهای توقیف شده، 646دستگاه تلفن همراه هوشمند، 400 دستگاه تبلت، 1265 عدد اقلام دارویی و بیهوشی، 675 عدد لوازم جانبی تلفن همراه، 2هزار و 966 حلقه لاستیک خودرو و 2 تن و 850 کیلوگرم برنج قاچاق از قاچاقچیان و مخلان اقتصادی، کشف شد.

سرهنگ رضایی‌نژاد در خاتمه با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی و توقیف 3 فروند شناور، گفت: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله‌های کشف شده، 34 میلیارد و 923 میلیون ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

706

کد خبر: 962758

وب گردی

وب گردی