آغاز اردوی پایانی آب‌های آرام

آخرین دور از تمرینات تیم ملی آب‌های آرام برای اعزام به بازی‌های آسیایی از روز چهارم مردادماه در آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، 17 قایقران در بخش بانوان و آقایان در مواد کایاک و کانو به دور پایانی اردوی تیم ملی آبهای آرام برای بازی های آسیایی جاکارتا دعوت شدند.

این مرحله از اردو از 4 مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می شود و تا 24 مردادماه ادامه خواهد داشت.

لوتار شفر و رالف هربرت سرمربی، ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک، ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی و مهسا مجللی مربی و سرپرست بانوان اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

امین بوداغی از مازندران، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان، احمد رضا طالبیان از اصفهان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک مردان، عادل مجللی از گلستان، علی اجاقی از کرمانشاه، محمدنبی رضایی و پژمان دیوسالاری از مازندران و شاهو ناصری از کردستان در بخش کانوکانادایی مردان، آرزو حکیمی از همدان، هدیه کاظمی از هرمزگان و الناز شفعیان از گیلان در بخش کایاک بانوان و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه و آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان در بخش کانوی بانوان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

به گزارش فارس، فدراسیون قایقرانی با تایلند وارد مذاکره شده تا ملی‌پوشان آبهای آرام اردویی را در این کشور داشته باشند. فدراسیون قایقرانی منتظر دعوت‌نامه برای اعزام قایقرانان است بنابراین این اردو تا زمان اعزام در آزادی برگزار خواهد شد.

604

کد خبر: 962772

وب گردی

وب گردی