انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر

مدیر روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با حکم مدیر اجرایی جشنواره منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از روابط عمومی دفتر موسیقی، شهرام صارمی،‌ مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حکمی امیر بهاری را به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره منصوب کرد.

در حکم صارمی برای بهاری آمده است: نظر به حسن سوابق و تجارب ارزنده و متعدد جنابعالی در حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی، همکاری با رسانه‌ها، مجلات، سایت‌های موسیقی و نیز صفحات تخصصی موسیقی روزنامه‌ها، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم نوشته شده است: با عنایت به اینکه جشنواره موسیقی فجر مهمترین و گسترده‌ترین رویداد موسیقایی کشور عزیزمان ایران است، اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و شفاف کمک شایانی به برگزاری هر چه بهتر این رویداد خواهد کرد. امیدوارم که با پشتکار، دقت نظر و ارتباط مستمر با دبیر و سایر دست اندرکاران جشنواره و اصحاب رسانه در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد هنری موفق و موید باشید.

جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را با عنوان «جشنواره سرود و آهنگ‌های انقلابی» آغاز کرد. این رویداد ملی به مدت چهار سال با همین نام به فعالیت خود ادامه داد و در آن سال‌ها تنها محملی محسوب می‌شد که اهالی موسیقی می‌توانستند به اجرای برنامه و برگزاری کنسرت بپردازند.

چهار سال پس از برگزاری «جشنواره‌ سرود و آهنگ‌های انقلابی»، این رویداد با عنوان «جشنواره موسیقی فجر» به فعالیت خود ادامه داد که با پایان هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران نیز همراه بود. این رخداد آغازی دوباره برای این جشنواره بود. این جشنواره وارد سی و چهارمین سال برگزاری خود شده است.

501

کد خبر: 962774

وب گردی

وب گردی