خلیفه: دانشگاه آزاد نگاهی ویژه به تکواندو دارد

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون صلاح دانست بنده هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی هدایت تیم را بر عهده داشته باشم.

نعمت خلیفه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی تیمی گرند اسلم در «ووشی» چین اظهار داشت: سید حسین احسانی، مهدی جلالی، رامین حسین‌‌قلی‌زاده، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی به این مسابقات اعزام شده اند. ما در مسابقات تیمی جهان در آبیجان ساحل عاج قهرمان شده و به عنوان اولین تیم برای حضور در گرنداسلم دعوت شدیم.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد که بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی ایران به مسابقات گرنداسلم انتخاب شد، در این باره گفت: من سرباز تکواندو هستم و در هر لباسی به رشته محبوبم و تیم ملی کمک می کنم. فدراسیون صلاح دید بنده هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی هدایت تیم را بر عهده داشته باشم تا به امید خدا بتوانیم نتایج خوش گذشته را تکرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استعداد و نبوغ ایرانی ها بر هیچ کس پوشیده نیست و همه دنیا می داند کشور ما ظرفیت های بسیاری دارد. متأسفانه فرصتی برای برگزاری دیدارهای انتخابی نداشتیم و به همین دلیل نفرات را از ترکیب بچه های اعزامی به مسابقات گرندپری و بازی های آسیایی انتخاب کردیم.

خلیفه در خصوص شرایط تیم تکواندو دانشگاه آزاد تصریح کرد: ان شاءالله وقتی تعطیلات به پایان برسد، کار را آغاز می کنیم تا بار دیگر شاهد درخشش دانشجویان تکواندوکار دانشگاه آزاد باشیم. دانشگاه آزاد همیشه نگاهی ویژه به تکواندو داشته و امیدواریم این حمایت ها ادامه دار باشد.

604

کد خبر: 962776

وب گردی

وب گردی