بازار داغ شوآف  سلبریتی ها با مشایخی

این روزها سلفی گرفتن با پیشکسوتان سینما حسابی بازار داغی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، جمشید مشایخی یکی از مفاخر سینمای ایران چند وقتی است با بیماری دست و پنجه نرم می کند و درحال حاضر مشغول پشت سرگذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی است.

مشایخی به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان آتیه بستری است و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.البته حال کنونی وی مساعد بوده و تنها نیاز به مداوا و مراقبت دارد.

طی یکی دو هفته اخیر تعداد زیادی از بازیگران و سلبریتی ها به بیمارستان آتیه و به عیادت مشایخی رفته اند اما این حضور ناگهانی هنرمندان باعث دلخوری خانواده و خود استاد شده است.

دیدار شبانه چند سلبریتی از بازیگر پیشکسوتی که چند هفته‌‌ای است در بیمارستان بستری و البته ممنوع‌الملاقات است بازتاب خوبی نداشت و حسابی کاربران فضای مجازی را به واکنش های تند وادار کرد.

بدون شک نباید این تصویر از سوی هنرمندان بازنشر می شد. طبق فضای آشنای این شبکه‌های ارتباطی البته خیلی‌ها هم هستند که در کامنت‌های زیر پست این تصاویر با ادبیات تندتری به این ماجرا می‌تازند. برخی چهره‌های شناخته شده هم در پیامی اعلام می‌کنند که صرفنظر از عکس عیادت کنندگان، مخالف آن هستند که از هنرمند یا فردی که روزی قهرمان بوده عکسی در حال بیماری در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شود.

بازنشر این عکس یادگاری و تصویر تکیده بازیگر پیشکسوت سینما روی تخت بیمارستان و نگاه پر مهر و شاید متعجب او به صورت ملاقات کنندگان بلافاصله با انتقاد در فضای مجازی همراه می‌شود.

بازنشر این عکس یادگاری و تصویر تکیده بازیگر پیشکسوت سینما روی تخت بیمارستان و نگاه پر مهر و شاید متعجب او به صورت ملاقات کنندگان بلافاصله با انتقاد در فضای مجازی همراه می‌شود.

سام، فرزند جمشید مشایخی می گوید: پدر من همیشه برای میهمان احترام قائل است و مقید به ظاهری آراسته در برخورد با دیگران است. او همیشه معروف بوده به خوش لباسی و آراستگی، اطمینان دارم خود او هم دوست ندارد که دیگران او را در این شرایط ببینند.

وی اظهار داشت: : برای من جمشید مشایخی پیش از اینکه بازیگر باشد پدر است و قلباً از دیدن این تصاویر ناراحت هستم. نکته تلخ این عکس نگاه پدرم به چشم‌های ملاقات کنندگانش است در حالی که چشم آنها به دوربین دوخته شده است.

سام مشایخی ادامه داد: اگر دوستش دارید عکس را بگیرید و به یادگار برای خودتان نگه دارید چه لزومی دارد که آن را بازنشر کنید.

501

کد خبر: 962777

وب گردی

وب گردی