واکنش لاریجانی به اظهارات ترامپ

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ و رئیسش در فساد و قالتاقی شهره هستند و همه در عرصه بین المللی آنان را با این ویژگی می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری ملت و جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(2مرداد) مجلس شورای اسلامی به یاوه گویی های ترامپ واکنش نشان داد و گفت: ما جواب هر حرف مفتی را نمی‌دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت : ترامپ و رئیسش در فساد و قالتاقی شهره هستند و همه در عرصه بین المللی آنان را با این ویژگی می‌شناسند.

لاریجانی با اشاره به اینکه آمریکا امروز به عنوان یک کشور با بی‌نظمی دیپلماتیک شناخته می‌شود، افزود: ایالات متحده به جهالت دیپلماتیک و توحش در عرصه بین المللی دامن می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقامات آمریکا با این رفتار و اظهارات در واقع خود را خراب می‌کنند و نباید به آنان محل بگذاریم.

گفتنی است پس انتشار پیام توییتری ترامپ، موج اعتراضی مردم ایران علیه اظهارات سخفیانه وی در قضای مجازی آغاز شده است؛ در پی این اعتراضات هشتک «ترامپ خفه شو» روز گذشته در ترند شبکه اجتماعی توییتر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 962782

وب گردی

وب گردی