اتمام جراحی موفق شیخ عیسی قاسم

پایگاه اطلاع رسانی «المقاوم» اعلام کرد که عمل جراحی آیت الله عیسی قاسم با موفقیت به پایان رسیده است .

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز،دفتر اطلاع رسانی آیت الله عیسی قاسم، «المقاوم» در بیانیه شماره 7 در مورد روند درمانی ایشان اعلام کرد که عمل جراحی ایشان ساعتی پیش با موفقیت به اتمام رسیده است.
المقاوم افزود: این عمل در بیمارستانی در لندن انجام گرفت و وی باید حداقل به مدت 48 ساعت در بخش مراقبت های ویژه بستری ( ICU)باشد.
المقاوم آورده است که این عمل بر اساس تشخیص پزشکان متخصص و نتایج آزمایش های تخصصی، امروز سه شنبه در یکی از بیمارستان های لندن انجام شد.

این در حالیست که شب گذشته به دعوت علمای بحرین در بیش از 40 مسجد و حسینیه در 30 منطقه بحرین محافل دعا برای شفای این عالم بحرینی برگزار شد. این مراسم ها با وجود سختگیری های امنیتی رژیم آل خلیفه و احضار و بازجویی مستمر مسئولان حسینه ها و مساجدی که اقدام به برگزارآن کرده بودند، به صورت کامل انجام گرفت.

گفتنی است آیت الله شیخ عیسی قاسم سه هفته پیش از منزل خود که بیش از یک سال در محاصره بود با آمبولانس به بیمارستانی در بحرین منتقل شده و مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و دوشنبه ۱۸ تیر (۹ جولای) طبق نظر تیم پزشکی متخصص به علت فراهم نبودن درمان لازم در بحرین برای ادامه درمان به خارج از بحرین (لندن) منتقل شد.

کد خبر: 962790

وب گردی

وب گردی