تجمع اعتراضی کودکان فلسطینی در گذرگاه بیت حانون

تعدادی از کودکان غزه امروز در تجمعی اعتراضی در مقابل گذرگاه بیت حانون اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار پایان محاصره چندین ساله غزه شدند.

به گزارش گروه بین‌ الملل ایسکانیوز، ده ‌ها نفر از کودکان فلسطینی نوار غزه امروز سه شنبه در تجمع اعتراضی در مقابل گذرگاه بیت حانون در شمال غزه که تحت تسلط رژیم صهیونیستی قرار دارد، مشارکت کردند و خواستار رفع محاصره از این منطقه و فراهم شدن زندگی مناسب و همچنین اعطای اجازه خروج برای درمان به آنها شدند.

کودکان مشارکت کننده در این تجمع که به دعوت «کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و رفع محاصره» برگزار شد تابلوهایی در دست داشتند که بر روی برخی از آنها نوشته شده بود: «چگونه در مقابل کودکان خود به این وضعیت افتخار می کنید؟»، «ارتش اسرائیل کشتن کودکان را دوست دارد»، «در محاصره به دنیا آمده ام»، «حق من زندگی کردن است»، «آبی که می نوشیم آلوده است».

دنیا احمد یکی از مشارکت کنندگان در این تجمع گفت: امروز وظیفه من رساندن صدای کودکانی است که در زندگی خود مشکلات زیادی دارند و از زمانی که به دنیا آمده اند دوست دارند زندگی مناسبی داشته و در صلح زندگی کنند.

وی افزود: کودکان غزه از ابتدای تولد خود تاکنون در محاصره و جنگ زندگی کرده اند.

رژیم صهیونیستی از تابستان سال ۲۰۰۶ و به دنبال پیروزی حماس در انتخابات پارلمانی و به دست گرفتن قدرت در غزه این منطقه را محاصره کرده است.

کد خبر: 962818

وب گردی

وب گردی