عصبانیت بازیکنان از فتحی/قبل از لیگ پول می خواهند!!

بازیکنان تیم استقلال بعد از جلسه با فتحی و شفر با ناراحتی محل تمرین را ترک کردند اما دلیل این موضوع بدقولی مدیران سابق این باشگاه بود.

به گزارش ایسکانیوز،فتحی در پایان تمرین امروز استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع حاضر شد و با وینفرد شفر و بازیکنان استقلال نشستی را برگزار کرد اما بعد از پایان این نشست بازیکنان با چهره‌ای درهم و ناراحت راهی منازل خود شدند.

فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، پژمان منتظری و .... نفراتی بودند که هنگام خروج از جلسه چهره‌ای در هم داشتند اما صحبت‌های رد و بدل شده در نشست امروز باعث ناراحتی استقلالی‌ها شد.

در این جلسه بازیکنان استقلال از وعده‌های افتخاری برای پرداخت طلب سال گذشته بازیکنان صحبت و به فتحی اعلام کردند که افتخاری قول داده بود در تاریخ اول مرداد ماه تمامی مطالبات فصل گذشته را تسویه کند و حتی این موضوع را یکی از اعضای هیات مدیره هم قبل از سفر به ترکیه در جمع بازیکنان اعلام کرد اما هیچ پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است.

سرپرست جدید باشگاه استقلال که چند روز است کار خود را آغاز کرده در نشست امروز مشکلات باشگاه و مسائل مالی را به بازیکنان اعلام و به آنها وعده داد سعی می‌کند تا روز دوشنبه آینده بخشی از مطالبات بازیکنان را به آنها پرداخت کند.

بازیکنان استقلال هم از اینکه مدیران سابق این باشگاه به آنها قول پرداخت پول در روز اول مرداد را داده بودند ناراحت شده و دلیل این موضوع را جویا شدند که ظاهرا مشخص شده مدیریت قبلی پولی که برای پرداخت به بازیکنان در نظر گرفته بود را برای کار دیگری خرج کرده که همین موضوع باعث ناراحتی بازیکنان و خروج آنها از جلسه با چهره‌ای درهم و مغموم شد.

شفر در مصاحبه امروز خود اشاره کرد که بازیکنان کمی از شرایط مالی خود ناراحت هستند و به همین دلیل از مدیرعامل خواست تا در تمرین امروز حضور پیدا کند.

کد خبر: 962844

وب گردی

وب گردی