قهرمانی دانش آموز دخترانه سما لاهیجان در مسابقات شمشیربازی  کشوری

کیانا ادیب فر دانش آموز دبیرستان دور اول سما لاهیجان موفق شد به مقام اول شمشیر بازی در رشته سابر دست یابد و با کسب مدال طلای این دوره از بازی ها بر سکوی افتخار بایستد و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات سما لاهیجان بیفزاید.

به گزارش ایسکانیوز محسن فلاح راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل این پیروزی ارزشمند را به کیانا ادیب فر و همه دست اندرکاران سما لاهیجان تبریک گفت و خاطرنشان نمود: تلاش مضاعف، اراده قوی ، داشتن هدف و به تبع آن تمرین و ممارست باعث این پیروزی ارزشمند گردید که امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم استعدادها و توان دانش آموزانمان را شناسایی نموده و با بارور نمودن توان فرزندانمان در مدارس سما لاهیجان و سیاهکل شاهد درخشش این عزیزان در جامعه باشیم.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به خرد جمعی و کار تیمی در همه زمینه ها می توانیم افتخار کسب کنیم و مرکز آموزشی شاخص در سطح شهرستان داشته باشیم.


رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل بار دیگر از مدیران مدارس خواست از تمام توان شان بارور نمودن استعدادها و خلاقیت دانش آموزان استفاده نمایند تا بتوانیم افرادی شایسته و موثر تحویل جامعه دهیم.

کد خبر: 962847

وب گردی

وب گردی