رحمانی فضلی: در حوزه امنیت در شرایط بسیار مطلوبی هستیم

وزیر کشور گفت: در حوزه امنیت به معنای خاص در شرایط بسیار مطلوبی هستیم و مشکل غیر قابل پیش بینی‌ در این زمینه نداریم.

به گزارش ایسکانیوز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در همایش نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به سخنرانی پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوزه امنیت داخلی گفت: در حوزه امنیت به معنای خاص در شرایط بسیار مطلوبی هستیم و مشکل غیر قابل پیش بینی در این زمینه نداریم؛ اما با توجه به تلاش های بین المللی و منطقه ای برای اعمال فشار بیشتر به ایران و برخی اقدامات نظامی شامل درگیری اشرار در مرزها در کنار اعمال تحریم های اقتصادی و همچنین تحت تأثیر قرار دادن مسائل اجتماعی به عنوان سه محور مهم فعالیت دشمنان ضرورت دارد برای مقابله با هر یک اقدامات جدی و تدابیر لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، 30 تیرماه گروهی از اشرار وابسته به گروه تروریستی پژاک که از سوی استکبار جهانی تغذیه شده بودند با حمله به پاسگاه مرزی حمزه سیدالشهدا (ع) واقع در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان، 11 تن از مرزبانان غیور کشورمان را به شهادت رساندند.

این در حالی است که طی یک سال گذشته حملات متعددی از سوی گروه های تروریستی و اشرار مسلح به مرزهای شرقی و غربی کشور انجام شده است که ایجاب می کند وزارت کشور درباره این موضوع تصمیمات جدی و عملی را اتخاذ کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 962861

وب گردی

وب گردی