برگزاری کارگاه هوش مصنوعی در دانشگاه البعث سوریه

دانشگاه البعث سوریه کنفرانس مشترکی را در جهت علم اندام مصنوعی با روسیه برگزار کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کارگاه آموزشی مشترک روسیه و سوریه در دانشگاه البعث، در زمینه ساخت اندام مصنوعی برگزار شد.

این کارگاه با همکاری دانشگاه البعث و مرکز فدرال اندام مصنوعی مسکو در سوریه برگزار شد که چشم انداز آن همکاری در زمینه اندام های مصنوعی هوشمند بود.

«باسم ابراهیم» رییس این دانشگاه اعلام کرد که این کارگاه آموزشی با هدف مبادله تخصص و استفاده از متخصصان روسی در زمینه اندام های مصنوعی برگزار شده است.

وی افزود که این دانشگاه در پی توسعه مرکز مقدماتی مصنوعی است که خدماتی را برای افرادی که در جنگ زخمی می شوند، فراهم می کند.

رئیس مرکز سوری - بلاروسی در دانشگاه البعث، با اشاره به فعالیت های طرف روسی در زمینه های اندام مصنوعی پس از جنگ جهانی دوم، گفت که این مرکز و دانشگاه برای سازماندهی این کارگاه مدت ها مشغول به فعالیت بوده اند.

طرف روسی نیز اعلام کرد که مرکز اندام های مصنوعی در مسکو آماده ارائه تخصص لازم به دانشگاه البعث است تا مرکز پزشکی مصنوعی خود را گسترش دهد.

روس های شرکت کننده در این همایش از مرکز این دانشگاه بازدید کردند و قرار بر این شد که برخی از افراد آسیب دیده در جنگ برای ادامه درمان به روسیه منتقل گردند.

کد خبر: 962874

وب گردی

وب گردی