استارت آپ رویداد خلق ایده در حال برگزاری است

رویداد نوین سینمایی برای خلق، پرورش و ارائه ایده های سینمایی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز؛ رویداد خلیق ایده از امروز کار خود را به مدت سه روز متوالی در محل سینما گالری ملت آغاز کرده است.

سال‌هاست که در سراسر دنیا رویدادی به نام استارت آپ ویکند Startup Weekend برگزار می‌گردد؛ رویدادی آموزشی-تجربی که در ۳ روز متوالی انتهای هفته برگزار می شود و میزبان شرکت‏ کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، دوست داران استارت آپ، بازاریاب‌ها و طراحان می باشد تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده، گروه تشکیل داده و به اجرای ایده‌های خود برای شروع یک کسب و کار موفق و خلاق بپردازند.
اما آنچه این رویداد به عنوان ایده‌ای نو در حال راه اندازی آن است و نام آن را “استارت آرت ویکند” Start Art Weekend یا “رویداد خلق ایده” گذارده، در نظر دارد که با بهره بردن از ساختار آزموده شده و موفق استارت آپ ویکندها، یک الگوی نوین را جهت نوشتن ایده‌های سینمایی ارائه نماید؛ الگویی که در آن برای رسیدن از یک ایده ابتدایی به طرح ۴صفحه‌ای حرفه‌ای، تمهیدات لازم دیده شده است.

“رویداد خلق ایده” نمونه‌ای از یک رویداد نوین و نوآورانه است که افراد به شرط داشتن یک ایده‌ی چند خطی مناسب برای نگارش یک فیلمنامه سینمایی، می‌توانند در آن شرکت کرده و سپس در محیطی پویا و خلاق، به شکل گروهی و زیر نظر اساتید برجسته، با طرح ایده‌هایشان به فعالیت پرداخته و به نگارش طرح ۴صفحه‌ای حرفه‌ای بپردازند؛ تا در نهایت نتیجه‌ی این تعامل و همکاری را در قالب یک رقابت هیجان انگیز و آموزشی، برای هیأت داوران، تهیه کنندگان، کارگردانان و مسئولان سینمایی، ارائه نمایند.

اهداف این رویداد که از این رویداد از امروز سوم مردادماه آغاز شده است و تا جمعه پنجم مرداد ماه ادامه می یابد، این گونه بیان شده است: حمایت از جوان ایرانی و اندیشه ایرانی، تولید و ارائه ایده های نو برای سینمای حرفه ای و اساتید سینمای ایران در کنار جوانان و نوآوران.

این رویداد با حمایت معاونت توسعه و فناوری مطالعات سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی، ستاد توسعه فناوری های نورم و هویت ساز، پردیس سینما گالری ملت و هانا انجام می پذیرفته است.

کد خبر: 962875

وب گردی

وب گردی