عضو جدید شورای انیمیشن مرکز گسترش معرفی شد

عضو جدید شورای انیمیشن مرکز گسترش سینمایمستند و تجربی معرفی و از امروز مشغول به کار شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛ در جلسه‌ای که صبح امروز چهارشنبه ۳ مردادماه ۹۷ در معاونت انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، عضو جدید شورای انیمیشن این مرکز معرفی و مشغول به کار شد.

در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی حکمی، امیر سحرخیز را به عنوان عضو جدید شورای انیمیشن این مرکز منصوب و معرفی کرد.

سحرخیز متولد سال ۱۳۵۵ در شهر تهران است و فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ انیمیشن و جلوه‌های بصری سینما را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به انیمیشن‌های کوتاه «چت ایرونی»، «آلامد»، «معما» و طراحی جلوه‌های بصری مجموعه‌های «مختارنامه»، «شوق پرواز» و فیلم‌های سینمایی «آواز گنجشک‌ها»، «درباره الی»، «خون‌بازی»، «یک حبه قند»، «جدایی نادر از سیمین» و... اشاره کرد.

به این ترتیب، شورای انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور مرتضی رزاق‌کریمی (قائم‌مقام مرکز)، امیرمحمد دهستانی (معاون انیمیشن)، محمدعلی صفورا، اسماعیل شرعی و امیر سحرخیز، نسبت به بررسی و تصویب طرح‌های انیمیشن ارایه ‌شده به مرکز اقدام خواهند کرد.

در این نشست از خدمات امید خوش‌نظر عضو سابق شورای انیمیشن مرکز هم قدردانی شد.

کد خبر: 962884

وب گردی

وب گردی