کناره گیری نوبخت از همه‌ی مسئولیت هایش

سخنگوی دولت با بیان این که آمادگی دارم از همه مسئولیت‌های دولتی کنار بروم، گفت: از رئیس‌جمهور درخواست کناره گیری از همه مسئولیت‌های دولتی را کرده‌ام و ایشان تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات هیات وزیران اظهار داشت: آیین نامه واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکونی از مسکن مهر که فاقد متقاضی هستند، تصویب شد. قرار است با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی، این مسکن‌ها را به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار کنیم.

وی درباره دیگر مصوبه جلسه امروز تصریح کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای جبران خسارتی که قبلا به استان خراسان جنوبی وارد شده بود و همچنین ۱۰ میلیارد تومان هم برای ضرورت تسریع آب‌رسانی با تانکرها به روستاهای این استان، به تصویب هیأت وزیران رسید.

نوبخت همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال برکناری وی از دولت، گفت: از رئیس‌جمهور درخواست کناره گیری از همه مسئولیت های دولتی را کرده‌ام و ایشان تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهند کرد.

وی افزود: آمادگی دارم از همه مسئولیت های دولتی کنار بروم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: اکنون وقت تسویه حساب سیاسی نیست و باید به خاطر مردم آن را کنار بگذاریم.

به دلیل به وجود آمدن مشکلات متعدد اقتصادی در کشور، فشارها علیه دولت برای تغییرات اساسی در کابینه به ویژه تیم اقتصادی افزایش پیدا کرده است؛ امروز نیز ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی از سوی دولت برکنار و عبدالناصر همتی جایگزین وی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 962899

وب گردی

وب گردی