ثبت‌نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده آغاز می شود

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ثبت‌نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ از آغاز ثبت نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده در سایت لبیک خبر داد.

وی ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته، دانشگاهیان مشتاق سفر زیارتی عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir برای ثبت نام در کاروان های عتبات اقدام کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد که جزئیات، نحوه ثبت نام، ارائه تسهیلات به زائرین دانشگاهی و توضیحاتی در خصوص قیمت طی نشست خبری در هفته آینده به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

وی افزود:این دوره از اعزام دانشگاهیان که در تابستان و پائیز سال ۹۷ برگزار خواهد شد، با مناسبت های ویژه ای چون روز عرفه، اعیاد سعید قربان، غدیر و دهه اول ماه محرم همزمان خواهد بود و اعزام ها تا پیش از اربعین به پایان خواهد رسید.

فقیهی گفت: به دلیل استقبال بالای دانشگاهیان و قرار گرفتن مناسبت های خاص در این دوره از اعزام ها، از داوطلبان تقاضا می شود که ثبت نام خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 962907

وب گردی

وب گردی