سردار سلیمانی: آقای ترامپ قمارباز! درجایی که فکرش را نمی کنی حضور داریم/ من حریف شما هستم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای عملیات رمضان به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ایسکانیوز از همدان، سردار سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در «یادواره شهدای عملیات رمضان»، با یاد و گرامیداشت شهدای شهر همدان به ویژه «شهید همدانی» گفت: عملیات رمضان از عملیات هایی بود که می توان آن را نزدیک به صحنه های کربلا دانست.

سردار سلیمانی با اشاره به عدم توجه به وصیتنامه امام خمینی گفت: مدعیان پیروی از خط امام به سخنان امام و وصیتنامه ایشان توجه کنند و درحال حاضر در بحث امام امروز جامعه ما حضرت امام خامنه ای نیز همین کم توجهی وجود دارد.

فرمانده نیروی قدس با اشاره به تحریم و تهدید دشمنان گفت: امروز لیبرال ها و نیمه لیبرال ها نیز به این رسیده اند که مذاکره با دشمن نتیجه ای جز تسلیم ندارد وتقریبا وحدت حول مقاومت پدید آمده است. من قصد طعنه زدن ندارم دولت و همه دولت ها خدمتگزار بوده اند.

وی با بازخوانی فضای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دردوران دفاع مقدس برای گزینش مدیران و برای مسئولیت نگاه خطی نبود و از کسی نمی پرسیدند چپ هستی یا راست، اصلاح طلب هستی یا اصولگرا؟ به قابلیت ها نگاه می شد. این فرمانده دوران دفاع مقدس نکاه جناحی و حزبی در انتخاب مدیران را عامل اساسی برای ایجاد فساد دانستند.

سردار قاسم سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود، نسبت به تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا نشان داد و گفت: رئیس جمهور عزیز و ارزشمند ما، کلمات ذی قیمتی را که برآمده از ذات وجودی ملت ایران بود را بر زبان جاری کرد اما در کشور هستند که به دنبال تضعیف این بیانات هستند و تضعیف این بیانات خیانت است اما در مقابل رئیس جمهور آمریکا مطالب سخیفی را بیان کرد که شان رئیس جمهور ملت بزرگ ایران پاسخ دادن به او نیست و من به عنوان سرباز این مردم جواب می دهم.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: تو ما را تهدید می کنی که اقدامی انجام می دهی که در دنیا سابقه ندارد؟ شما با صد و ده هزار سرباز و امکانات متعدد نظامی برای از بین بردن یک گروه و سازمان ساده با تسلیحات ابتدایی، به افغانستان لشگر کشی کردید و همه را هم با خود همراه کردید اما چه غلطی کردید؟ عروسی ها را به عزا تبدیل کردید، حالابعد از 17 سال التماس می کنید که با طالبان مذاکره کنید.

در عراق هم با 160هزار نیرو چه غلطی کردید؟ برای سربازانتان در تانک پوشک بزرگسالان گذاشتید. آمدید به ما گفتید با مجاهدین عراق صحبت کنید تا بگذارند ما سربازانمان را از عراق خارج کنیم.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: آقای ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکرش را نمی کنید و در نزدیک شما هستیم شبی نیست که به شما فکر نکنیم، بیا ما منتظر هستیم اما بدانید این جنگ را شما شروع خواهید کرد اما پایان آن را ما تعیین میکنیم و حریف شما نه نیروهای مسلح ایران، بلکه من به تنهایی هستم، نیروی قدس حریف شماست.

سردار سلیمانی گفت: ما را از مرگ نترسانید و اهل شهادت هستیم ما امام حسینی هستیم و شما می دانید که این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما پس ما را تهدید نکن.

کد خبر: 962985

وب گردی

وب گردی