پرچم سوریه در نزدیکی بلندی های جولان به اهتزاز درآمد

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در جنوب این کشور، پرچم ملی سوریه را برفراز شهر مرزی و مشرف بر بلندی های جولان، به اهتزاز درآوردند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نیروهای ارتش سوریه در چاچوب عملیات پاکسازی جنوب این کشور پرچم ملی سوریه را برفراز شهر مرزی و مشرف بر بلندی های جولان، منطقه تحت اشغال اسرائیل، به اهتزاز درآوردند.

اهتزار پرچم سوریه بر فراز شهر قنیطره در حالی صورت می گیردکه این منطقه از چهار سال پیش تاکنون از کنترل نیروهای دولتی خارج شده بود. تروریست های وابسته به داعش که توسط اسرائیل حمایت می شوند در یک ماه گذشته کنترل کامل استان های درعا، السویدا و بخش بزرگی از قنیطره را از دست داده اند.

یک روزنامه نزدیک به دولت سوریه نیز کنترل ارتش بر این منطقه را مورد تایید قرارداده و تاکید کرده است که ارتش سوریه اکنون تنها دهها متر با سربازان اسرائیلی فاصله دارند.

دولت سوریه پس از پیروزی های اخیر در نبرد میدانی با شورشیان مسلح و شبه نظامیان وابسته به گروه داعش سعی دارد خود را هر چه بیشتر به بلندی های جولان نزدیک کند تا بلکه بتواند باردیگر کنترل کامل این بخش از خاک خود را که تحت اشغال اسرائیل قرار دارد، بازپس گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963043

وب گردی

وب گردی