حاجی دلیگانی: کمیسیون اقتصاد درباره استیضاح «کرباسیان» تحلف کرده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از کمیسیون اقتصادی هم انتقاداتی وجود دارد چرا که تا بدین لحظه برای ارائه گزارش خود در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد 20 روز تخلف کرده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو باخبرنگار سیاسی ایسکانیوز درباره تغییرات در کابینه و استیضاح وزرای اقتصادی دولت اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از دولت انتظاراتی دارد، اگر این انتظارات برآورده شود کاملا از تغییرات در کابینه استقبال خواهد کرد.

وی افزود: دولتمردان باید برنامه ای مدون برای برون رفت از مشکلات اقتصادی مبتنی بر توانمندی های داخلی ارائه دهند؛ طبیعی است که مجلس شورای اسلامی در این خصوص با هیچکس شوخی ندارد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: دولت نباید اقتصاد کشور را به قراردادهایی که یک طرف آن خارجی است گره بزند؛ افراد جدیدی که در دولت قرار می گیرند، باید اشکالاتی که در گذشته وجود داشت را رفع کنند و برنامه صحیحی برای خروج از مشکلات تنظیم و عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به استیضاح وزیر اقتصاد گفت: موضوع استیضاح وزیر اقتصاد در برنامه مجلس وجود دارد و از این موضع کوتاه نیامده است، از کمیسیون اقتصادی هم انتقاداتی وجود دارد چرا که تا بدین لحظه برای ارائه گزارش خود در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد 20 روز تخلف کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 963050

وب گردی

وب گردی