خباز: عملکرد مدیران برای من مهم است/ وحدت و انسجام کلید حل مشکلات

مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، شامگاه چهارشنبه در بجنورد برگزار و محمدرضا خباز به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدرضا خباز در این مراسم اظهار داشت: عملکرد مدیران استان برایم مهم است بنابراین با ایجاد بدعتی جدید می خواهم آنان در ملاقات های تبریک به بنده به جای تشریفات مرسوم صرفا به ارائه عملکرد و برنامه های ترسیم شده خود تا سال های آتی بپردازند.

وی افزود: وحدت و انسجام خراسان شمالی زبانزد خاص و عام است و باید با بهره مندی از این ظرفیت مهم و همت و تلاش خالصانه، مشکلات استان، حل و مسیر رشد و توسعه استان هموار شود و تاکید دارم تمامی اقدامات ما باید در راه رضای خداوند باشد.

در حاشیه این مراسم استاندار خراسان شمالی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: بنده یک فرد رسانه ای هستم و هیچ کدام از جراید و رسانه ها در ارتباط با من مشکلی نخواهند داشت و بر وجود انسجام در این حوزه تاکید دارم.

خباز گفت: اگر هدف تمامی ما رشد و توسعه استان است، بنابراین باید مصاحبه کننده و مصاحبه شونده در این راستا گام بردارند چرا که هر یک از ما به مثابه یک انگشت هستیم که آسیب پذیر است ولی هنگامی که این انگشتان به مشت تبدیل شود، بسیاری از کارها را می توانیم انجام دهیم.

خباز ادامه داد: بنده موظف به انجام تمامی قول های استاندار پیشین خراسان شمالی و همچنین سکاندار دولت تدبیر و امید و هیئت وزیران در سفرهای مختلف به استان هستم.

خباز همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درخصوص مصوبه جدید مجلس مبنی بر منع بکار گیری بازنشستگان اظهار داشت: بنده چهار دوره نماینده مجلس بودم و اطلاع دارم که تا تصویب قانون مراحلی باید طی شود و فعلا در مراحل اولیه است بنابراین منعی برای فعالیت های بنده در استان وجود ندارد.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا صالحی، قدردانی و با اعطای حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدرضا خباز به عنوان سکاندار جدید خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963064

وب گردی

وب گردی