علی پروین میهمان  برنامه «از فراز الوند»

مجتبی احمدی تهیه کننده«از فراز الوند» گفت: علی پروین و مهدی هژبری کارشناس ورزشی در قسمت بعدی برنامه «از فراز الوند»در مورد سفر گفتگو می کنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مجتبی احمدی تهیه کننده«از فراز الوند» با اشاره به گفتگوی علی پروین و مهدی هژبری کارشناس ورزشی برنامه با موضوع سفر اظهار کرد: این هفته جدا از پرداختن به مباحث روز جامعه، در روز‌های مختلف دیدار صبح گاهی مان را با مخاطبان شبکه دو با محوریت سفر کلید می‌زنیم.

تهیه کننده «از فراز الوند» با بیان اینکه ما روز‌های شنبه با مهدی هژبری ورزش و اخبار ورزشی را بررسی می‌کنیم،ادامه داد: یکشنبه‌ها در سرویس فرهنگ و هنر اخبار و اتفاقات فرهنگی در کنار موضوع محوری برنامه با کارشناس این بخش غزاله پورخاکی تحلیل می‌شود.

وی بیان کرد:خانم پورنیا روز‌های دوشنبه نگاهی اقتصادی به موضوع هفتگی برنامه دارند و محمد مبین کارشناس اجتماعی و اقتصادی برنامه در روز‌های سه شنبه ضمن تحلیل مسائل مختلف اجتماعی، نگاهی اقتصادی به رخداد‌های روز جامعه خواهد داشت، عباس غفاری چهارشنبه‌ها سینما و تئاتر را از منظر موضوع محوری که این هفته سفر خواهد بود بررسی می کند.

سردبیر برنامه« از فراز الوند» ادامه داد:هر روز حسن زاده کارشناس پزشکی برنامه با مهمان بخش پزشکی نکاتی جذاب را در خصوص زندگی سلامت با مخاطبان مطرح خواهد کرد و البته محمد رضا یزدان پرست مجری کارشناس حوزه خبر و مطبوعاتهر روزدر برنامه «از فراز الوند» تیتر‌هایی جدیدی را از اخبار روز ایران و جهان تحلیل و مطرح خواهد کرد.

احمدی در خصوص اضافه شدن محیا اسناوندی به تیم اجرایی برنامه افزود:از ابتدا با نظر مدیران محترم شبکه دو به دنبال این بودیم که با توجه به مخاطب صبحگاهی سیما با یک مجری خانم و یک مجری آقا برنامه را کلید بزنیم که این امر میسر نشد و سکان برنامه در دستان محمود رضا قدیریان کلید خورد اما از این هفته با اجرای مشترک محیا اسناوندی و محمود رضا قدیریان به دنبال کسب رضایت طیف وسیع تری از مخاطبان صبحگاهی خواهیم بود.

وی گفت:به زودی یک بخش نمایشی به برنامه اضافه خواهد شد و قطعا برنامه با ریتم و ضرب آهنگ مناسب تری صبح گاه شبکه دو را آغاز می‌کند.

لازم به ذکر است؛برنامه «از فراز الوند» با تهیه کنندگی مشترک حمید رضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت٧/٣٠ صبح روی آنتن می‌رود.

کد خبر: 963067

وب گردی

وب گردی