فراخوان المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان

دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» را با شرایط زیر و در دو بخش «فیلم» و « فیلم‌نامه» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران، دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد و بین نوجوانان گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.

در این دوره از المپیاد، هیأت داوران به فیلم‌هایی با محورهای: « ایران من، شهر من، روستای من، خانه من، خانواده من، دوستان من، نوع دوستی، همیاری، نشاط و کودکی، خلاقیت در زندگی، دشمنان ما» توجه ویژه دارد.

این جشنواره با اهداف ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد، یافتن ایده های نو در سینمای کودک و نوجوان، ایجاد زمینه برای بروز استعدادهای هنری نوجوانان،ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی فعالان در حوزه تخصصی سینمای کودک و نوجوان، زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودک و نوجوان، ارتقا و رشد فرهنگ، دانش و ذائقه هنری نوجوانان از طریق فیلم کوتاه، معرفی توانمندیهای فیلم کوتاه بعنوان رسانه، ۸ تا ۱۴ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند، پس از ثبت نام در سایت جشنواره، www.iycs.ir، نسبت به ارسال فیلم‌های تولید شده تا ۱۸مردادماه به دبیرخانه جشنواره به‌آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره ها اقدام کنند.

گفتنی‌است زمان برگزاری جشنواره، ۸ تا ۱۴ شهریورماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 963141

وب گردی

وب گردی