هدف از مهارت آموزی حل مسائل جاری کشور است

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مهارت آموزی را هنر تبدیل کردن دانایی به توانایی دانست و افزود: هدف از برگزاری مسابقات مهارت حل مسائل جاری کشور با کلید مهارت آموزی است که هنوز موضوع مهارت آموزی در کشور جدی تلقی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سلیمان پاک سرشت رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در اختتامیه هجدهمین مسابقه ملی مهارت که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد هدف از برگزاری این مسابقات را حل مسائل جاری کشور با کلید مهارت آموزی دانست و گفت: هنوز موضوع مهارت آموزی در کشور جدی تلقی نمی‌شود.
وی با انتقاد از عدم حضور نمایندگان مجلس در این مراسم گفت: از نمایندگان مجلس انتظار دارم در چنین رویدادهایی که دعوت می‌شوند حضور داشته باشند‌. مسئولین باید این جمع را ببینند، خیرین مهارت‌آموزی را ببینند که کمر همت بستند کشور را یاری کنند.
پاک‌سرشت گفت: امسال در شرایطی به استقبال روز ملی ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای و کارآفرینی می‌رویم که ایران عزیز بیش از هر زمان دیگری به مهارت تدبیر نیاز دارد. فضیلتی که به گواه تاریخ در روزهای سخت و دشوار منشأ توفیق و گشایش های عظیم بوده است و جز از رهگذر امید به ثمر نمی نشیند.
وی کسانی که برای یاری کشور در چنین روزهایی آماده اند را خوش سعادت خواند و افزود: ایرانیان مردان و زنان روزهای سخت خود را هرگز فراموش نمی کنند.

رئیس سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور مهارت آموزی را هنر تبدیل کردن دانایی به توانایی دانست و افزود: انسان های ماهر می دانند که دانستن برای توانستن کافی نیست و این آگاهی برای رشد و تعالی کشور حیاتی است.

وی افزود: روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی، مناسبتی ملی برای پاسداشت این تفکر و همه کسانی است که در این مسیر گام بر می دارند. وظیفه ما است که مدیرانی که با تلاش و خلاقیت می کوشند تا فعالیتهای مهارت آموزی اثربخش باشد و با احساس مسئولیت تمام درصدد کاهش دردها و آلام جامعه از طریق توانمندسازی مهارتی هستند را قدر بدانیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 963148

وب گردی

وب گردی