رئیس اتحادیه طلا و جواهر: حباب 850 هزار تومانی سکه در بازار ایجاد شده است

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، با اشاره به اینکه این روزها قیمت سکه و طلا را نه می توان پیش بینی کرد و نه حتی تحلیل،گفت: قیمت سکه همچنان مسیر افزایشی را در پیش گرفته و با رقم 850 هزار تومان حباب روی سکه ایجاد شده است.

محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص نوسانات قیمت سکه و طلا در بازار گفت: بازهم سکه و طلا با روند صعودی قیمت‌ها مواجه شد تا جایی‌که حدود 200 هزار تومان قیمت‌ سکه و 12 هزار تومان طلای گرمی افزایش یافته است. همچنین قطعات ربع، نیم سکه و سکه های یک گرمی با افزایش مواجه شده است.

او علت افزایش قیمت‌ها را در دو عامل عنوان کرد و گفت: اولین عامل افزایش قیمت ارز است که مستقیم روی قیمت طلا و سکه تاثیر گذار بوده و دومین موضوع تقاضای خریدی که در بازار وجود دارد، همین تقاضا سبب شده که قیمت سکه بیشتر از حد معمول افزایش پیدا کند. بنابراین قیمت سکه همچنان مسیر افزایشی را در پیش گرفته و با رقم 850 هزار تومان حباب روی سکه ایجاد شده است.

کشتی‌آرای تاکید کرد: این روزها قیمت سکه و طلا را نه می توان پیش بینی کرد و نه حتی تحلیل. قیمت‌ها در طول روز شاید 20 بار تغییر پیدا می کند و بیانگر این است که بازار فعلا متلاطم است و هر روز و هر ساعت مدام تغییر می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963205

وب گردی

وب گردی