ابتکار: افزایش ۴ درصدی حضور زنان در حوزه‌ی دیجیتال

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: معاونت امور زنان ریاست جمهوری هم برای ایجاد مرکز توانمندسازی بانوان اعلام آمادگی می کند تا بتوانیم در کنار وزارت ارتباطات این مراکز را ایجاد و تقویت کنیم، همچنین امیدواریم که سازمان های مردم نهاد هم در این بخش تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در سمینار بین المللی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توانمندسازی زنان، با تشکر از وزیر ارتباطات به دلیل توجه به توانمندسازی بانوان گفت: طرح اشتغال تکاپو برای توان افزایی زنان روستایی در افزایش سطح بهره وری و اشتغال بسیار کارساز خواهد بود.
ابتکار ادامه داد: معاونت امور زنان ریاست جمهوری هم برای ایجاد مرکز توانمندسازی بانوان اعلام آمادگی می کند تا بتوانیم در کنار وزارت ارتباطات این مراکز را ایجاد و تقویت کنیم، همچنین امیدواریم که سازمان های مردم نهاد هم در این بخش تعامل داشته باشند.

او تصریح کرد: ماده ۱۰۱ و ۱۰۲ قانون برنامه به بحث عدالت جنسیتی و خانواده اشاره دارد که طبق آمار شکاف جنسیتی در حوزه دیجیتال ۴ درصد کاهش یافته است.

معاون امور زنان ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: ماده ی ۱۰۲ قانون برنامه نیز به موضوع خانواده توجه ویژه ای دارد که در این راستا طرح گفت و گوی ملی خانواده در دستور کار قرار دارد، چون خانواده ای که پر گفت‌وگو باشد و بتواند از طریق ارتباطات مشکلات را حل کند، یک خانواده تاب آور خواهد بود. هم چنین آموزش در استفاده ی صحیح فناوری ها همچون اینترنت بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر: 963263

وب گردی

وب گردی