صمیمیت با اسرائیل یا دوستی با فلسطین

عربستان سعودی که همواره خود را دوست رژیم صهیونیستی خوانده و همکاری های پشت پرده ای با این رژیم دارد، اعلام کرد که 80 میلیون کمک مالی به بودجه فلسطینیان اختصاص داده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، عربستان به تازگی با بهانه جدید کمک 80 میلیون دلاری به مردم فلسطین سعی در منحرف کردن اذهان عمومی از فعالیت هایی دارد که در راستای همکاری با رژیم صهیونیستی انجام داده است.

اسناد مختلفی از همکاری های سعودی ها با این رژیم منتشر شده که نامه های محرمانه ای که از ریاض به تل آویو ارسال می شده نمونه ای از آن ها است.

عربستان چندی پیش اجازه استفاده از حریم هوایی خود، جهت پروازها از دهلی نو به تل آویو را صادر کرده است که همین مساله نیز به نوعی کمک به این رژیم غاصب در جهت گسترش روابط و مشروعیت خود و همچنین بالابردن رونق اقتصادی مشهود است.

این اقدام تا جایی پیش رفته که شخص نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود اذعان داشت که همکاری هوایی این رژیم با عربستان یک رخداد تاریخی است و در پی اقدامات بلندمدتی که در پشت پرده انجام شده، صورت گرفته و پیامدهای فراوانی خواهد داشت.

عربستان که در همه موارد سعی در پاگیری اسرائیل در منطقه دارد، همواره اعلام کرده که دوست رژیم صهیونیستی و ایران دشمن مشترک آن ها است.

در چنین شرایطی عربستان از کمک 80 میلیون دلاری به فلسطین سخن به میان آورده است در حالی که این کمک هیچ یک از آلام فلسطینی ها را تسکین نخواهد داد.

فلسطین و تاریخ از منفعت طلبی های ریاض و همکاری هایش با اسرائیل آگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 963281

وب گردی

وب گردی