توزیع میکرو سیستم خبری برای بازی‌های آسیایی

خبرگزاری دولتی اندونزی ،– میکرو سیستمی را برای بازی‌های آسیایی ماه آینده طراحی کرده که کاربران و عموم مردم می توانند با مراجعه به آن، ضمن یافتن نیازمندی های خود در جریان آخرین اخبار و اطلاعات این بازی‌ها قرار بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تنها 20 روز تا شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است. مسوولان برگزار کننده این رقابتها پیش از این اعلام کرده بودند خبرگزاری آنتارا به عنوان مرجع اطلاع رسانی این رقابتها خواهد بود. "احمد منیر" سردبیر خبرگزاری آنتارا امروز (یکشنبه) درباره راه اندازی میکرو سیستم گفت: ما نیروهای انسانی قوی و متخصصی را برای پوشش خبری بازیهای آسیایی به خدمت گرفتیم و به عنوان شریک خبری این دوره از رقابتها تمامی مطالب و عکس های مربوط به رویدادهای بازیها را پوشش خواهیم داد.

منیر همچنین گفت: ما صدها خبرنگار، عکاس و ویدئو ساز را در خبرگزاری در اختیار داریم که ضمن پوشش خبری رقابتها با نگاه و قلم ویژه از زاویه ای متفاوت به این رقابتها نگاه می کنند.

وی تاکید کرد با توجه به گستردگی بازیها و تنوع رقابتها و تکثر بازیها، کار خبرگزاری آنتارا بیش از گذشته گسترده و متنوع خواهد شد.

سردبیر آنتارا گفت: در کنار خبرگزاری، این میکرو سیستم را هم طراحی کردیم که نتایج بازیها، عکسها، نوشته و مطالب متنوعی برای عموم کاربران تهیه می کند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

کد خبر: 963282

وب گردی

وب گردی