کیانفر: در رادیو با افراد با تجربه کار می کنم/ به خاطر بیماری فیلم بازی نکردم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به خاطر وضعیت جسمی‌ام نمی‌توانم در فیلم و سریال بازی کنم، به همین خاطر کار رادیو انجام می‌دهم.

صدیقه کیانفر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درمورد حمایت مردم از سینما و تلویزیون گفت: مردم ما خیلی قدرشناس هستند. در هر جایی که با مردم در ارتباط هستم، نهایت محبت را دارند. در سن 86 سالگی انرژی‌ام را از مردم می‌گیرم. انرژیی که به عشق مردم در وجودم جاری شده است.

وی در مورد پیشنهادات بازیگری، عنوان کرد: چند پیشنهاد کاری داشتم، ولی به دلیل نامساعد بودن حالم، امکان بازی در این کارها را نداشتم. در حال حاضر در رادیو مشغول به کار هستم. در رادیو نمایش، نمایش‌نامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنم و از این کار رضایت خوبی دارم. چهارشنبه هم در ماه در «رادیو سلامت» برنامه زنده «همسایه‌ها» را اجرا می‌کنم.

وی در مورد وضعیت و شرایط ورود به رادیو ادامه داد: در رادیو افراد کمی دیدم که وارد این عرصه شده باشند و ما بیشتر با افراد باسابقه همکاری می‌کنیم. البته ورود به رادیو مراحل سختی دارد، حتماً باید افراد فوق لیسانس داشته باشند، امتحانات سختی را بگذرانند و کار خوبی داشته باشند تا بتوانند در رادیو مشغول به کار شوند.

این بازیگر پر سابقه اظهار داشت: از هنرمندان و مسئولین تشکر می‌کنم، توجه ویژه ای به هنرمندان پر سابقه می کنند. بعضی اوقات، همکاران به دیدنم می‌آیند و حتی چندی پیش به جشن پیشکسوتان دعوت شدم و یک شب خوب را در کنار هنرمندان دیگران گذراندیم.

صدیقه کیانفر در سال ۱۳۱۱ در شهر آبادان متولد شد و فعالیت در رادیو را از سال ۱۳۳۶ با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان تجربه کرد. وی بازی در سینما را با فیلم «بحران» آغاز کرد و در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی زیادی نقش آفرینی داشت.

501

کد خبر: 963283

وب گردی

وب گردی