گلایه مردم از وضعیت دستفروشی در تهران

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در برخی از مناطق شهر تهران از جمله خیابانی در منطقه 15 با وضعیت بد دستفروشی مواجه هستیم که مردم گله‌مند بوده و به نوعی می‌توان از آن به عنوان سد معبر یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب‌زاده در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی فوریت «ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در شهر تهران» به عنوان موافق این طرح گفت: بررسی فوریت این طرح دو وجه دارد. وجه اول آن این است که در برخی از مناطق شهر تهران از جمله خیابانی در منطقه 15 با وضعیت بد دستفروشی مواجه هستیم که مردم گله‌مند بوده و به نوعی می‌توان از آن به عنوان سد معبر یاد کرد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه به شخصه با پدیده دستفروشی مخالف نیستم، اظهار کرد: نسبت به سامان دهی وضعیت دستفروشان مصر هستم. شهرداری در فواصل مختلف زمانی نسبت به این ساماندهی این امر ورود کرده که در برخی اوقات موفق و در برخی اوقات موفق نبوده است. شرایط می طلبد که هر چه سریع‌تر نسبت به این مساله ورود کرده تا انتظام بخشی شود.

700

کد خبر: 963295

وب گردی

وب گردی