اعزام هفتاد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی کرج به اردوهای جهادی

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از اعزام 70 نفر از دانشجویان اردوهای جهادی به مناطق محروم استان البرز خبر داد.

محسن هوشمند در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، درباره اعزام دانشجویان جهادی در تابستان سال جاری به مناطق محروم استان البرز، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به مناطق محروم استان البرز سفر می‌کنند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با بیان اینکه اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در تابستان ففط در استان البرز برگزار می‌شود، افزود: 5 روستا به طور معین برای این اردوها مشخص شده‌اند که در 3 روستا پوشش آموزشی برقرار شده و در هر 5 روستا فعالیت‌های دامپزشکی، بهداشت و درمانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 70 نفر از دانشجویان برادر و خواهر در این اردو حضور دارند، اضافه کرد: اردوی جهادی دانشجویان از فردا 4 مرداد آغاز و تا 15 ماه جاری ادامه دارد و اهم فعالیت‌های جهادی در این روستاها شامل حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و محرومیت‌زدایی است.

هوشمند ادامه داد: موضوعات دیگری مانند سواد رسانه‌ای، مستندسازی و توزیع غذا و آب بین مردم مناطق محروم از دیگر فعالیت‌هایی است که در این اردوی چندروزه جهادی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم مناطق محروم استان البرز دارای مشکلات بسیار زیادی هستند و دانشجویان به عمق این مناطق اعزام می‌شوند تا مشکلات را برطرف کنند، عنوان کرد: روستاهای قره‌ترباق، ایپک اشتهارد، حسن‌آباد و قوزلو از مناطق محرومی است که برای این دوره از اردوهای جهادی هدف‌گذاری شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 963335

وب گردی

وب گردی