کمبود بنزین در جایگا‌ه‌ها نداریم/ تاخیر نفتکش‌ها عامل ایجاد صف‌های طولانی

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تعطیلی جایگاه‌های سوخت در چالوس و نوشهر را تکذیب کرد و گفت: ما به هیچ وجه کمبود بنزین در جایگاه‌ها نداریم با توجه به پیگیری‌هایی که هم اکنون انجام شده روند سوخت رسانی در این منطقه طبق روال عادی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس گزارش‌های حاصله با خبر شدیم که اکثر جایگاه های ارائه بنزین در نوشهر و چالوس با کمبود بنزین مواجه شده و این امرسبب ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه سوخت بنزین در این منطقه شده است تا جاییکه این موضوع باعث سردرگمی شهروندان و دارندگان خودروها شده است.

در همین راستا خبرنگار ایسکانیوز در خصوص صحت و سقم این خبر گفت‌وگویی را با سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام دادیم.

فاطمه کاهی، دلیل اصلی ایجاد صف‌های طولانی در این منطقه را بیشتر بخاطر فصل مسافرت‌ها و افزایش مصرف بنزین عنوان کرد و گفت: به طوری اکثر جایگاه‌ها این مشکل را نداشتند چرا که به دلیل تاخیر نفتکش‌ها در جاده اختلالاتی در روند سوخت‌رسانی پیش می‌آید.

او تعطیلی جایگاه‌های سوخت در چالوس و نوشهر را تکذیب کرد و افزود: ما به هیچ وجه کمبود بنزین در جایگاه‌ها نداریم با توجه به پیگیری‌هایی که هم اکنون انجام شده روند سوخت رسانی در این منطقه طبق روال عادی انجام می شود.

این در حالیست که با توجه به عکس ارسالی از هموطنان این موضوع بیانگر چیز دیگری است. به نظر می رسد مشکل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963339

وب گردی

وب گردی