کنفرانس مهارت‌های اجتماعی (ازدواج شاد و پایدار)

کنفرانس مهارت‌های اجتماعی (ازدواج شاد و پایدار) با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران در بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، 22 مردادماه کنفرانس مهارت‌های اجتماعی (ازدواج شاد و پایدار) با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران در بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

دکتر مرضیه سرابی، مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان بیمارستان امیرالمومنین در خصوص این کنفرانس گفت: «ما در انتخاب خانواده‌ای که در آن به‌دنیا آمدیم هیچ‌گونه اختیاری نداشته‌ایم اما معمار خانواده آتی خود خواهیم بود، هرچند ازدواج همه امر خانواده نیست اما خشت اول و سنگ‌بنای خانواده است.»

وی افزود: «بنابراین یکی از مهم‌ترین مسائل در نهاد خانواده، ازدواج و مسائل پیرامون آن است. ازدواج یک نقطه عطف در زندگی انسان است و یکی از مهم‌ترین تصمیمات در طول زندگی فرد می‌باشد، با ازدواج خانواده تشکیل و نظام خویشاوندی شکل می‌گیرد.»

سرابی در پایان گفت: «ازدواج موفق پایه و بنیان عالی برای ایجاد خانواده‌ای شاد و مستحکم است. هیچ چیز در جهان نمی‌تواند زندگی انسان‌ها را شاد و بهتر کند مگر افزایش ازدواج‌های موفق.

انتهای پیام/

کد خبر: 963362

وب گردی

وب گردی