تصمیم مجلس برای اصلاح تعرفه برق مشترکان پرمصرف

رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در حوزه برق نداریم و برای رفع موانع موجود این حوزه باید راه اصلاح تعرفه برق مشترکان پرمصرف را در پیش بگیریم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رحیم زارع، رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی، درباره تغییر قیمت تعرفه برق پرمصرف‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در کمیته متبوعش، اظهار داشت: چندی پیش جلسه ای با حضور مسئولان ذی‌ربط از جمله وزارت نیرو در این کمیته برای بررسی قیمت تعرفه برق برای مشترکان پرمصرف برگزار شد و نهایتاً اصلاح قیمت گذاری این حوزه انرژی در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در این جلسه راهکارهای اصلاح نظام تعرفه گذاری ارزیابی و برای مشترکین پرمصرف تصمیمات لازم در این باره اتخاذ شد.
زارع با اشاره به اینکه این اصلاح تعرفه‌گذاری برق می تواند در مدیریت مصرف و خاموشی‌ها تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: وقتی قیمت برق پائین باشد، قطعاً بخشی از مشترکین که بی‌محابا به مصرف ادامه می‌دهند، نسبت به مصرف درست برق اهتمام لازم را نخواهند داشت.

نماینده مردم آباده و بوانات در خانه ملت با تاکید بر اینکه بایستی این مهم به جدیت پیگیری و اجرا شود تا قیمت برق به حد واقعی و مطلوب خود برسد، اضافه کرد: در حال حاضر شرایط پرچالشی در حوزه برق داریم و برای رفع موانع موجود این حوزه باید راه اصلاح تعرفه گذاری برق را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 963380

وب گردی

وب گردی