دکتر رهبر از محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد سنندج بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان کردستان از نمایشگاه محصولات فناورانه دانش بنیان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد سنندج، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سفر به استان کردستان برای شرکت در بیست و یکمین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با محوریت بررسی فعالیت های دانش بنیان یک سال اخیر واحدها و مراکز این استان، از نمایشگاه محصولات فناورانه دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی این استان بازدید کرد.

این محصولات شامل 4 مورد تولید نرم افزار و 15 اثر تولید شده فیزیکی است که تعدادی از آنها تجاری شده اند.

در میان این محصولات، به ویژه ایده های عملیاتی شده دارای محصول فیزیکی و اثر تولیدی نظیر طراحی و ساخت بازوی رباتیک تمام صنعتی، قارچ کش طبیعی، سامانه مدیریت خدمات مراکز رشد، دستگاه کلرزن محلولی خودمکش بدون نیاز به برق، خودرو آبی، خاکی و هوایی هیژا و دستگاه نانو گلنتیک با کاربرد تصویربرداری از لایه های زمین به عنوان برترین آثار محصولات فناورانه دانش بنیان مورد توجه قرار گرفتند.

دکتر فرهاد رهبر در ادامه سفر یک روزه خود به استان کردستان، ساختمان آموزشی، مسجد و مجموعه رفاهی دانشجویی مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه را نیز افتتاح خواهد کرد.

دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری، مدیرکل تشریفات و پیگیری های ویژه، مدیرکل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران دانشگاه، دکتر فرهاد رهبر را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 963401

وب گردی

وب گردی