اعزام تیم دوچرخه سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هلند

تیم دوچرخه سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات 2018 نظامیان جهان (سیزم) به کشور هلند اعزام شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیم دوچرخه سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور 12 دوچرخه سوار به سرپرستی امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جهت حضور در مسابقات 2018 نظامیان جهان (سیزم) که امسال در شهر آمستردام هلند برگزار می شود، صبح امروز (دوشنبه) وارد محل برگزاری این رقابت ها شد.

امیر سرتیپ دوم فولادی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش با اشاره به آمادگی مناسب روحی و جسمی دوچرخه سواران اعزامی نیروهای مسلح به مسابقات سیزم 2018 گفت: امیدواریم در این دوره از رقابت ها شاهد درخشش و کسب نتایج قابل قبول باشیم و پرچم پرافتخار کشورمان در این صحنه بزرگ بین المللی به اهتزاز دربیاید.

سروان سلگی، سرمربی تیم اعزامی دوچرخه سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسابقات سیزم نیز گفت: این رقابت‌ها از امروز و به مدت 5 روز در دو بخش تایم تریل و جاده با شرکت 12 کشور از جمله فرانسه، برزیل، آلمان، بلژیک، روسیه، هلند، اتریش، اسلوونی، لوکزامبورگ، لیتوانی، ایران و بورکینافاسو در آمستردام هلند برگزار می شود.

وی افزود: تیم 12 نفره دوچرخه سواری نیروهای جمهوری اسلامی ایران به منظور دستیابی به آمادگی لازم برای حضور در این رقابتها، قبل از حضور در مسابقات، سه دوره اردوی تدارکاتی فشرده را نیز پشت سر گذاشته بود.

604

کد خبر: 963402

وب گردی

وب گردی